PERSBERICHT: ‘THE CHALLENGE IS KIJKCIJFER KANON OP RTL4!’

Het nieuwe TV format ‘The Challenge’ van Stay in Touch Media BV beleefde vorige week haar première op RTL4 en blijkt na afgelopen weekend een kijkcijfer kanon. Met een marktaandeel van 5.2% en 173.000 kijkers (RTL XL en herhalingen nog niet meegerekend) versloeg ‘The Challenge’ zelfs ‘Eigen Huis & Tuin’ wat in de ochtend te zien is. In deze sprankelende aflevering met als gast presentatrice Raffaëla Paton naast Kevin Brouwer lag dit keer ‘de uitdaging’ bij de slagerijen. Kijkers kunnen op de website stemmen op hun favoriet.

Programma Coördinator Mike van Doorn: “De officiële RTL programma website kende tijdens de uitzending een piek van ommenabij de 30.000 bezoekers en er werd in hoog tempo gestemd. Het is ontzettend leuk om te zien dat iets wat je op de redactie bedenkt uiteindelijk zo goed werkt”.

Stay in Touch Media is dit najaar met 3 verschillende programma’s op TV en daarmee maakt het bedrijf een enorme groei door. Ook kwam deze Rotterdamse producent als eerste in Nederland met vloggen op TV. Er zijn dan ook grootse plannen voor 2018.

The Challenge is tot eind december op de zondag om 17.00 uur te zien op RTL4!
Herhalingen op maandag om 15.30 en zaterdag 14.30 uur.