De komst van sociale media heeft ons leven compleet veranderd. Niet alleen in ons privéleven maken we hier gebruik van, maar ook zakelijk zetten we deze media maar al te graag in. Stay in Touch Media produceert inmiddels ruim 6 jaar TV formats zoals Trips & Travel, Da’s Goed Geregeld, De Beste van Nederland, Business010 en The Challenge voor o.a. RTL4 en SBS6. Zoveel kanalen, zoveel devices – dat behoeft de juiste aanpak.

De afgelopen periode hebben we intern een enorme groei doorgemaakt als video productiebedrijf. Onze formats zijn succesvol gekoppeld aan alle sociale media kanalen en hiermee geven we onze sponsoren het juiste podium. Waar we voorheen voornamelijk spraken over ‘kijkcijfers’ praten we nu veel meer over ‘bereikcijfers’. De door ons geproduceerde content is terug te vinden op veel meer verschillende plekken en daarmee werken we naar een ‘totaal bereik’ toe. In deze snel veranderde wereld is televisie nog altijd een mooie aanjager, maar is het dus belangrijk om een breed scala aan (online) media daar omheen te bouwen.

In onze dagelijkse gesprekken met (potentiële) opdrachtgevers voelt het dan ook als een waardevolle taak om hierin de juiste mix te maken. Het doel is en blijft altijd hetzelfde: het bereiken van de beoogde doelgroep via de juiste kanalen. Ben je op zoek naar een partner die jou kan helpen met exposure via de juiste mediakanalen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via 010 – 244 32 54 en/of info@stayintouchmedia.nl.

Kevin Brouwer